Home / Šport / Keď cena nezohráva rolu

Keď cena nezohráva rolu

Americký futbal je v našich končinách stále pomerne neznámym, no výraz „Super Bowl,“ teda finále americkej ligy NFL je výrazom, ktorý je dostatočne známy i u nás.

Každý rok finále sledujú desiatky miliónov divákov, pre ktorých je tento finálový deň malým sviatkom. Finále však nie je sviatkom iba pre divákov, ale hlavne pre predajcov reklamného priestoru počas reklamných prestávok. O 30 sekundové reklamné spoty je každým rokom čoraz väčší záujem. Ako by aj nie, keď ide o jeden z najviac sledovaných prenosov za celý rok. Pri cene 4 milióny dolárov za pol minútovú reklamu sa možno mnohým zatmie pred očami, no pre spoločnosti ako Budweiser, Coca-Cola, Microsoft, Subway, či AXE ide o investíciu, ktorú si môžu bez problémov dovoliť. Pozrite sa s nami na reklamy, ktorými počas zápasu „kŕmili“ televízie 100 miliónov divákov!

Budweiser

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4′]

Coca-Cola

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=443Vy3I0gJs’]

Microsoft

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=qaOvHKG0Tio’]

AXE

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=th5bxSwP4qY’]

[plulz_social_like width=”350″ send=”false” font=”arial” action=”like” layout=”standard” faces=”false” ]

Zdroj: popwatch.ew.com

Foto: freedigitalphotos.net

Leave a Reply