Home / Úspech / Prečo sú startupy tak populárne

Prečo sú startupy tak populárne

Startup v dnešnej dobe zažíva najväčší boom od svojho vzniku, za ktorý bola považovaná Internetová horúčka v rokoch 1996-2001. Čo zaujímavé môže priniesť a čím si získal svoju popularitu?

Startup označuje ešte len vznikajúci projekt, ktorý má do sveta priniesť niečo prelomové, ale zároveň dostupné pre masy, či nadšencov. Na to, aby uspel, idea produktu sa musí pretlačiť medzi ľudí a častokrát je potrebné vyzbierať určité množstvo (finančných) prostriedkov na to, aby práce na produkte mohli započať. Najťažšie na tejto časti je nájsť a oboznámiť potenciálnych zákazníkov o chystanej novinke a presvedčiť ich, aby podporili vývojárov. Tu sa k slovu dostáva internetový marketing snažiaci sa využiť všetky svoje triky na oslovenie čo najväčšieho možného počtu ľudí.

Ako sa teda taký startup propaguje prostredníctvom online marketingu? Vytvorí sa webová stránka, ktorá návštevníka informuje o projekte – čo je jeho účelom a cieľom, v čom je odlišný od ostatných a kto je zaň zodpovedný. V ďalšom kroku sa zapracuje na SEO optimalizácii pre vyhľadávače, aby sa startup stránka zobrazovala v relevantných vyhľadávaniach na prvých pozíciách. Potom nasleduje prepojenie so sociálnymi sieťami, skrz ktoré je možné informovať fanúšikov projektu o aktuálnych postupoch vo vývoji. Nakoniec prichádzajú na rad reklamy, ktoré presmerujú záujemcov na stránky startup projektu. To je v skratke startupový internetový marketing v celej svojej kráse.

Začínate so startupom, ale lámete si hlavu s jeho propagáciou? Neváhajte nás kontaktovať a využiť služby našej spoločnosti Visibly, ktorá ponúka kompletné zastrešenie propagácie cez internet nielen pre váš startup. Ponúkame nielen tvorbu web stránky na mieru, ale aj jej optimalizáciu pre vyhľadávače, prepojenie na socálne siete, profesionálnych copywriterov pre jej pútavý obsah a mnoho iného. Ak ste z okolia Partizánskeho, Topoľčian alebo Bánoviec nad Bebravou, môžeme sa stretnúť ešte dnes a spoločne začať pracovať na marketingovej stratégii.