V televízii sa denne stretávame s reklamou. Dokonca v takej miere, ktorá je nám nepríjemná. Všetko to začína zvýšenou hlasitosťou, vďaka ktorej musíme hľadať ovládač. Pokračuje to však nudou, fádnosťou, ubíjaním. Stále tie isté naučené repliky ako “najlepší výrobok, najlepšia cena, najlacnejšie vozidlo”. Vietor do plachiet svojho času vniesla reklama na kofolu, ktorej repliku “Ja nemusím, ja už ho vidím“, si pamätáme. V šedivom svete reklám tohto posledného obdobia ešte svieti banka VUB, ktorej reklamy majú pútavý charakter. Napríklad tá, ktorá ide aktuálne s podtextom “Prepočítavam”.
Pritom po údernú, humornú reklamu nemusíme ísť ďaleko. Stačí pozrieť do neďalekých Čiech, kde marketingové oddelenie T-mobilu odvádza skvelú prácu. Bodaj by sa tvorcovia reklám i na Slovensku spamätali. Dovtedy sa radšej pozrime na to, ako majú skvelé pútavé a nápadité reklamy vyzerať.
Súhlasíte?
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=HNYQ-fCo6VM’]
[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=RtN4ns96ETc’]
[plulz_social_like width=”350″ send=”false” font=”arial” action=”like” layout=”standard” faces=”false” ]
Text: Peter
Foto: freedigitalphotos.net