Home / Šport / Peter Kuba (Roko): Slovenský paralympijský výbor je odvážny klient, pokiaľ ide o spôsob komunikácie

Peter Kuba (Roko): Slovenský paralympijský výbor je odvážny klient, pokiaľ ide o spôsob komunikácie

Rollstuhlmarathon

V roku 1995 uzrela svetlo sveta a v marci 1996 začala aktívne spolupracovať so svojimi klientmi. V portfóliu sa objavujú významné obchodné značky, ako je Allianz – Slovenská poisťovňa. A medzi zákazníkmi nechýbajú ani zástupcovia z tretieho sektora, ako je Slovenský paralympijský výbor. Áno, reč je o reklamnej agentúre Roko, ktorá má na svojom konte desiatky úspešných kampaní. Realizované boli pre vyššie uvedené orgány.

Reklamná agentúra, ktorej kolískou je Bratislava, vníma Slovenský paralympijský výbor ako odvážneho klienta. Nebráni sa kreatívnym kampaniam, ktoré oslovia širokú verejnosť všetkých vekových kategórií. Reklamná agentúra má pri navrhovaní kampaní úplne voľnú ruku, a preto môže ukázať svoje marketingové zručnosti v trochu inom svetle.

„Kampane pre Slovenský paralympijský výbor sú zostavované tak, aby oslovili čo najširšiu verejnosť. Majú zmeniť pohľad na paraolympijských športovcov, čo sa úspešne darí. Dokonca samotný štát začal viac podporovať paraolympionikov, za čo čiastočne môže aj efektívna komunikácia,“ dodal k spolupráci Peter Kuba z reklamnej agentúry.

Kampaň „Paranormálni hrdinovia“

Veľmi sľubnou bola kampaň s paranormálnymi hrdinami v hlavnej úlohe. A tiež bola úspešná, pričom prilákala pozornosť všetkých vekových kategórií. Vo svojej podstate sa jedná o ilustráciu, na ktorej sú štyria hrdinovia s paranormálnymi schopnosťami. Ich hrdinským činom je ich kolobeh života – vstávajú, idú do práce, zarobia peniaze, trénujú, reprezentujú a vyhrajú zlatú medailu. A hlavným cieľom bolo, aby sa na paraolympionikov pozeralo ako na skutočných športovcov. Vydať do obehu takú kampaň chce skutočne odvahu a tej má Slovenský paralympijský výbor na rozdávanie.

„Podarilo sa nám zmeniť vnímanie paraolympionikov. Verejnosť ich prestala ľutovať a začala ich brať ako hrdinov,“ dodal na záver Peter Kuba.

 

FOTO: © eyetronic / Dollar Photo Club